Utflykt

Måndagsmorgonen började tidigt. Packa in i bilen och körde till Jennie med alla mina tillhörigheter. 
Bärde upp all packning till Jennies lägenhet och sen hoppade vi in i bilen igen jag, mamma och jennie.
Tog färjan över till Ekerö för att se Drottningholm och Kina slott.
 
 
Vi fick perfekt väder. 
 
 
Så vackert
 
 
Mycket sevärdheter och två stopp för fika :-)
 
 
Vackra slottet. 
Kungen och Drottningen var inte hemma. Det sas att dem var på deras sommarställe på Öland.
 
 
Jag kände för att svalka av mig lite.
 
Vi hade en härlig dag jag, jennie, min mamma och hennes två vänninor. Jag och jennie fick oss en liten inblick i framtiden. Mamma och hennes vänninor har nämligen varit nära vänner sen dem var 14 år. I mer än 40 år!
Det är vänskap det <3
 
 
Det närmade sig kvällen och vi tog och sa hejdå till vackra Ekerö.
 
På vägen hem svängde jag och mamma förbi Berget. Gosade med katterna och kikade på lite gamla fina möbler som skulle vara kul att rusta upp.
Om jag hade mig ett hem så skulle jag hellre ta vackra gamla möbler att fixa och rusta upp än att köpa nytt. Det är det som är tjusningen med ett hem....att göra det till sitt egna speciella hem.
Får skaffa mig ett förråd att förvara mina möbler och prylar till den dagen vi skaffar oss ett hus.
 
 
 
Gos kisse!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0