Söder <3

Jag hade ärenden igår i Stockholm. Så jag och Jennie passade på att strosa runt på Söder.
Vårat älskade charmiga Söder.
 
 
Här känner man sig hemma.
 
 
Det är underbart att strosa runt på Söders gator och speciellt att gå in i dem butikerna som är lite mer egna.
En Inka butik gick vi in i. Färgglatt och så vackra saker. Jag måste köpa ett par skor därifrån.
 
 
Så fina!
 
 
Första gången på länge tog jag på mig tights. Det var mulet men väldigt varmt och fuktigt ute. Perfekt dag för stros på stan.
 
 
När vi i lugnan ro strosade fram så dök denna butik upp... jag blev helt till mig. 
Det måste vara en av världens bästa butiker. Så mycket speciellt och annorlunda finns där.
 
 
Det var stort och fullproppat med vintage kläder och accessoarer.
 
 
 
 
 
 
 Framåt kvällen gjorde vi gratinerad frukt och myste i soffan medan regnet smattrade utanför.
 
 
Det blev en film klassiker....Grease 2.
Vi satt och sjöng med i varenda sång.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0