1 Augusti

Den första Augusti har jag äntligen efter ungefär en månad fått vakna upp i min mans armar.
Nu ska vi spendera några dagar tillsammans innan han beger sig iväg igen.
Vi bor på berget under dessa dagar och får njuta lite extra av sommaren ute på landet.
Idag har vi umgåtts med älsklingens familj hela dagen.
...............
 
Tänkte återgå till min härliga tid i Göteborg för på tisdagen var vi i Haga igen. Vi strosade igenom stan och kom sedan till ljuvliga Haga. Tog en lunch, en fika och kikade i de mysiga butikerna.
 
 
Gick runt länge i två butiker som jag fastnade för. Den ena var en Antik butik där det fanns massor av gamla prylar.
 
 
Fann en sån fin portmonnä i guld som var från 60-talet.
 
 
 
Vi gick sen för att upptäcka Linné och Haga från högre höjder.
 
 
När vi skulle ta oss till bilen som var en bit bort öste regnet ner och vi blev alla dyngsura.
Efter ett tag så brydde man sig nästan inte för man var redan så blöt. Jag plaskade runt i mina ballerina. 
 
Hemma satte min huvudvärk igång och då var det bara mammas massage som hjälpte. Bra att ha en massör i familjen :-) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0