Goa Götet

Vi är nu tillbaka efter trippen till Göteborg.
Resan ner, mannen min körde så att jag och mamma kunde lata oss. 
 
Vi fick en del solsken som vi kunde njuta av.
 
Härliga Göteborg! Jag saknar staden lite, det var ju vårat hem i hela 4,5 år. Det finns mycket med Göteborg som jag gillar, härligt att vi har familj här så att vi kan njuta av staden tillsammans med dem.
 
Myste med denna sötingen Blixten :) Blixten är en dvärghamster så söt så.
 
Blev mycket lek och spel :)
 
Kräftskiva och tårta efter det för att fira min systersson som blir hela 6 år imorgon!
Lilla killen har blivit stor och han är bara för underbar!
 
 
Kräftor och ostpaj, mums.
Det var så härliga dagar hos systeryster min!
Dagarna går så snabbt bara, ville inte åka därifrån. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0