Om du känner för att...

..krascha nu min gamla trogne lilla dator så ger jag dig tillåtelse till det, för nu har jag äntligen gjort en backup på alla mina hundratals bilder. Nu ligger dem på säker plats. Men jag vill helst av allt ha kvar dig ett tag till :-)
............
 
Idag lagade jag en barndomsrätt. Det är min pappas specialitet. Pappa lagade ris&köttfärs och vi barn la maten på tallriken och plattade ut maten som en pannkaka (ett måste) och mumsade sedan på. Det var en favorit då och tror det är även nu. Jag lagade dock ihop Bulgur&köttfärs till mig, lite nyttigare alternativ istället för ris, det var otroligt gott.
 
 
Pappsens specialitet <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0