Home is where youre heart is

Sitter på tåget på väg hem, "Home is where youre heart is" . Hem till min kära man. Vi får några dagar tillsammans innan svärmor anländer. Haft underbara dagar i Sthlm med goda kära vänner! Får se när jag reser igen, planeras både tripp till min syster och mor och far, Puh! Så är det när man har vänner och familj på alla håll och kanter :-) jag åker så gärna för jag älskar mina vänner och familj <3 Med mig hem har jag stekpanna till svärmor, schampo och balsam till mig och OLW skruvar (godaste snackset) Shampoo och balsam fick jag från Anna och är märket TRESemm'e, nån som testat? Verkar bra och så är det stooora flaskor så att det räcker länge. Nu är det strax dags att hoppa av tåget.


Kommentarer
Postat av: Anna

Saknar dej redan ! Tack för underbara dagar tillsammans betyder mycket att du vill vara här hos oss ! Redan så tomt ;( Älskar dej !

2012-11-07 @ 21:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0