Midsommar

Midsommaraftonen kom och det var toppenväder!
Det blev lite av det klassiska midsommarfirandet vid en midsommar stång där familjerna dansade små grodorna och en del folk från gamla tider som man kände igen.
Sedan satte vi oss i en cab som Ida och Martin körde under dagen. Härligt men blåsigt :)
Jag, mina barndomsvänner med respektive åkte till havet och fikade.
Frammåt eftermiddagen/kvällen blev det tårta, midsommarmat, prat och härlig promenad och kvällen avslutades inomhus framför brasan. Underbart!
Ida, Amalia och en av alla fina hundar
Kvällspromenad med mina fina tjejer.
..................
Nu sitter jag här rakt upp och ner och känner mig lite rastlös. Det har varit många att träffa, åkt hit och dit så när det plötsligt blir lugnt och tyst får jag lite smått panik. Men det var det jag ville med min andra vecka semester, så jag får väl bara ta och njuta av lugnet. Idag blir det att tvätta och mellan varven bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0