Kurering

Denna helg gör vi inte många knop.
Jag har blivit smittad av Älskling som har varit sjuk hela veckan. Men jag är bara förskyld och lite ont i halsen så det kommer nog gå över snart.
Igår var vi ute en sväng och åt lite. Vi båda tog på oss höstjackan och en tunn halsduk. Man kände av de kyliga vindarna som tillhör hösten. Det är mysigt men jag saknar värmen:(
Men men inget man kan göra åt, det är bara att njuta av hösten och se fram emot allt som kommer hända under denna höst och vinter!
Det är härligt att kunna njuta av att inte göra någonting, bara ta det lungt och vila upp sig. Jag kikade igenom en del tidningar i förmiddags, vi får hem Dagen Nyheter Drömhem och Svenska Dagbladet Magasinet. Det är enbart inredning, hus och lägenheter.
Inspiration:)
Nu ska vi mysa vidare, har precis hällt upp kopp kaffe till oss.
Hoppas ni har en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0