Kvalitetstid

Hittar ibland riktiga fynd i min egna garderob. Kläder som jag köpt för många år sen och som jag knappt använt.
Den här tröjan valde jag för mitt besök hos Anna igår.
Åkte alltså hem till Anna och Alex igår. Vi fikade och pratade.
Jag myste en hel del med Amalia. Bar på henne nästan hela dagen.
Så härligt!
Hon ville knappt sova nåt så nyfiken som hon var.
Jag och Anna tog även en kort promenad för att hämta lite mat. Anna fick lite härlig höstluft:)
Det var otroligt härligt att se nyblivna familjen!
Mamma och dotter <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv för en kanon dag tillsammans ! Amalia njöt som vanligt av att vara i centrum ;) Tack för att du ville komma och vara med oss <3 Härligt att fynda så fina kläder tack för du fyndade åt mig ;) kram o puss

2011-10-05 @ 21:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0