Food, fun and wonderful friends

I går var lördagen äntligen här och på morgonen kom Ida och Martin. Vi åt frukost tillsammans och gick sen ut en sväng i några butiker och kikade. Vid klockan 14 åkte vi hem till Anna och Alex. Första mötet med Amalia för Martin och Ida. Det var underbart att se dom med Amalia, liten försmak på vad komma skall:)
Anna öppnar presenter medan tant Ida gosar:)
Det bjöds på kantarell stuvning som Ida hade med sig.
Sedan blev det middag efter att vi hade umgåtts och myst.
Ida bjöd på hennes specialitet ;) Sååå gott!! Kunde knappt sluta äta.
Plommonspäckad stek, Mums!
Vi forsatte att umgås resten av kvällen.
Jag hade bakat lite muffins på fredagskvällen som jag hade med mig. Borde baka mer, det är riktigt roligt!
Fick i fördelsedagspresent smarta muffin formar gjorda av silikon. Bara att diska av efter, vädligt smidigt.
En underbar lördag blev det. Var så roligt att se min Ida med magen i vädret. Fick klämma och känna en del så nu klarar jag mig kanske tills vi ses igen <3
Söndag kvällen är nu här och jag och älskling ska nog mysa med lite film och gott.
Imorgon är ny vecka, får se vad den har att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0