Då har man sett Twilight filmerna..

Jag har aldrig direkt tänkt på att se nån av filmerna. Kändes inte som att dom skulle vara nåt att hänga i julgranen.
Men igår mådde jag inte så bra...den veckan i månaden...magont och bara blä!
Så jag bestämde mig för att kura upp i soffan och mysa....film mys blev till film maraton.
Jag såg Twilight, New moon och Eclipse. Måste säga att jag fastnade, ville bara fortsätta att se film efter film.
Jag kommer säkert att se den nya Twilight filmen också: Breaking Dawn.
Nu ikväll ska jag ta tag i mitt hem. Kände inte alls för det igår. Städa, diska, pynta så gott det går och göra så fint så. Imorgon ska jag träffa upp Jennie, får se vad vi hittar på för någe.
Dagens längtan: Lääängtar just nu till fina skåne och min fina Ida! Ska bli så kul att komma dit i några dagar.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag lääääängtar oxå<3

2011-11-27 @ 00:14:55
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0