Det fjärde ljuset brinner

I fredags träffade jag upp Jennie. Vi träffades upp på morgonen för att hinna med att strosa på stan.
Först åkte vi till en helt underbar butik som heter "In och finn" Såg massvis med fina och bra saker att köpa.
Sen strosade vi runt hela dagen:)
Juligt och vackert var det runt om i stan.
............
På lördagen fick jag tillfälle att städa här hemma för vi skulle få gäster vid klockan 14. Så vi gick upp skapligt. Städade och gjorde det fint. Sedan satte jag igång att baka. Jag bakade min favoritkaka, Äppelkaka med kanel och kardemumma:) Sedan dök O, M och deras lille J upp. Vi pratade och fikade. Dom stannade även på middag. Så vid 18.30 bjöds det på kyckling, potatis och morötter i ugn, mums!(om jag får säga det själv)
Det var så underbart att ha dom här hela dagen och kvällen!
...............
Nu är det söndag och då tände vi det fjärde ljuset.
Har fikat på kaffe och pepparkaka.
Men nu..ingen ro och ingen vila. Sätter vi igång. Mycket som ska göras innan Jul:)
Ha en trevlig fjärde advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0