Home alone

Nu är jag hemma själv. Det är tomt här hemma efter att Älskling har åkt.
Flyget har varit inställt tidigare så han åkte aldrig iväg men nu så har han åkt och kommer tillbaka om ca en vecka.
Efter jobbet idag tog jag en härlig promenad hem. Får ju passa på när det är vackert väder och när man inte har en käresta som väntar på en hemma.
Passade även på att ringa min finaste Ida under promenaden Nu du, jag är ganska duktig på att uppdatera bloggen så nu får du vara minst lika duktig;) Kram till dig!
Idag tog jag en sen lunch. Jag började klockan 10.00 idag så jag tog lunch vid 14.00 och gick upp till vår takterass på jobbet och njöt av solen. Det gassade på rätt rejält, Härligt!
Vacker utsikt har man därifrån. Det är så underbart att komma ifrån kontoret för ett tag och bara njuta.
Nu är det bara två dagar tills det är helg igen. Tycker veckorna går undan. Imorgon ska jag hem till Anna och mysa sen på fredag ska jag träffa mina föräldrar som är i stan och hälsar på lite släkt. Det kommer bli en underbar helg känner jag:)
Nu ska jag sätta mig i min ensamhet och kolla på film. Jag har vidöppet fönster så att jag hör grannar som pratar, då känns det inte lika ensamt:)
Kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Guvad vad härligt det ser ut /3.Du kommer vara brunare än mej när sommaren är slut..;) Puss

2011-08-06 @ 16:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0