Sköna söndag

Här hemma står leksaksbilar på rad och en söt liten kille ligger och sover i sovrummet.
Mysigt med min systerson som är på besök.



Imorgon blir det lek och bus för lillkillen och mig:)



Igår jobbade jag på förmiddagen och sen åkte jag hem till Anna på supergod middag. Underbart gott som alltid när hon ska laga mat! På kvällen blev det filmmys med en sorglig film "Allt för min syster". Sorglig men bra. Söndagen har bestått av jobb på förmiddagen och sen kom systersonen hit:)

Denna veckan har gått snabbt förbi och det är riktigt skönt för då går det snabbare tills jag får hem min älskade.
Saknar honom så det gör ont i hjärtat.

Somethin' in your eyes, makes me wanna lose myself
Makes me wanna lose myself, in your arms
There's somethin' in your voice, makes my heart beat fast
Hope this feeling lasts, the rest of my life.

En fin text från en låt som var med i "Allt för min syster".


Kommentarer
Postat av: Anna

Myspys!! ;)



Kram kram

2010-10-31 @ 22:25:38
URL: http://anderssonlindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0