31 Maj

Äntligen känner jag mig friskare. Blev förskyld i veckan men körde på iallafall.
Jobbade i veckan och i fredags så träffade jag ett gäng härliga tjejer. Vi träffades på en restaurang, satt och tjattrade, åt och drack gott. Sedan framåt natten drog vi vidare till ett uteställe ingen av oss hade varit på tidigare.
Det var ett helt okej ställe. Väldigt bra musik! Så vi stannade för att dansa och shejka loss:)
Kom väl hem vid 3 tiden, då var det bara att sova och upp för att jobba på lördagen.
Lördagskvällen spenderade jag hemma hos Anna. Där bjöds det på så himla god middag! Anna, hon kan hon:)
Kollade på Eurovision och myste. Jag mådde sämre på kvällen, rosslig och förskyld så jag bestämde mig för att stanna för natten och Anna tog hand om mig på söndagen:)
Framåt söndagskvällen tog vi en härlig kvällspromenad, det var helt underbart väder ute. Behagligt i luften och det luktade sommar!
Vi satte oss på balkongen och drack te. Mysigt!
Annas små fossingar:)
Myspys!
Stannade hos Anna även söndagnatten:) Tog sällskap med henne imorse. Hon skulle till jobbet och jag skulle hem till mig. Nu har jag tvättat nästan hela förmiddagen, skönt att få det gjort.
Om en stund åker jag in till stan och möta upp Anna för att gå runt och kika lite.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack underbara du för jättemysiga helg dagar tillsammans!Det behövde vi nu när vi ska vara ifrån varandra..;) Alltid så mysigt med ditt sällskap..!!

Hoppas du får en fin kväll!Puss &Kram

2010-05-31 @ 21:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0