Happy happy happy.....

Åhh vad jag blir glad av solen och värmen!!!
Så fort vädret blir till det bättre ...och det betyder ju när solen tittar fram och luften är skön så blir jag så himla glad! Det blir nog alla tror jag.

Såg imorse att det skulle bli underbart väder idag....usch, jag som jobbar 10-20 heela långa dagen:(
Så jag bestämde mig för att gå ut i solen på min lunchrast. Jag gick en promenad hem, sen till posten och sen tillbaka till jobbet. Då fick jag både luft och motion. Var ute i hela 50 min :)

Sitter just nu och mumsar på Bulgur med tonfisk och ärtor..jättegott:)
Hemåt bär det av om ca 1 timme. Ska gå ut en promenad, går ju inte att sitta inne i det här underbara vädret inte! Sen blir det att ta tag i städningen. Får ju gäster på fredag:)
Längtar!!!!
Ska bli så kul att umgås med mina syskon med familjer.



Kommentarer
Postat av: anna

Äntligen har den underbara värmen kommit!Det är ju bara så skönt att kunna sitta i solen och njuta..!!

Vi får hänga nere vid härlanda tjärn sen..;) Hoppas det går bra på jobet!!Kramar

2010-05-20 @ 11:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0