Första stoppet under semestern

I Qatar började jag min semester. Där var det lugnt och skönt. Har ju varit där tidigare så det blev en bra start på min semester. Vi solade och bara umgicks tillsammans, jag och min älskling.
En dag åkte vi till "Villagio" som är ett Mall (köpcenter). Det är uppbyggt som ett inomhus Venedig.
Jättefint! Där fanns det butiker, cafér, restauranger och självklart en skridsko rink.
Här i floden kunde man ta en båttur.
Älskling promenerar.
Väldigt mysigt:)
Sista kvällen gick vi till "Souk Waqif" och åt mat med några vänner.
Varmt, fuktigt men underbart!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det ser så underbart härligt ut! Du får ta med mig snart tror jag! Då kan vi åka båt tillsammans och storsa runt är nog inga problem att få tiden att gå där bland alla butiker..ahhahaha..;) Kramar

2010-06-30 @ 21:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0