Önskar mig en ny garderob!

Är lite betuttad i grått, biege och svart just nu. Dessa plagg är riktigt snygga men priserna gör att man får drömma och glömma. Men inspireras får man:)
Idag har det varit jobb från 12-20 och nu är jag hemma och myser. I helgen väntar mer jobb. Skulle verkligen vilja vara ledig i helgen...man kommer ju knappt fram ute på vägarna, det bara snöar och snöar.
Skönt att jag har bilen i helgen men inte lika skönt att behöva skotta fram bilen varje morgon....
Tycker det är underbart med riktig vinter.....bara man slipper gå utanför dörren och pulsa..hihi:)
(Meddela mig gärna hur min design ser ut.Tanken är att det ska vara rosblad, fliizans som text och några små stjärnor...?)

Kommentarer
Postat av: anna

Jättefin design gumman, duktig du är. Ska få ordna min med om du vill..vi ska ju ha blogg kväll har vi bestämt.;)Vilka fina kläder tycker dem skulle klä dig jättebra!Men ja ser inge leopard..aktigt..:P

Puss

Lycka till imorgon på jobbet

2010-02-19 @ 23:58:37
Postat av: Ida

Så fina kläder asså. Häller med dej. Det hade inte varit fel med en ny garderob=)



Designen ser jättefin ut!



Hoppas nu det går bra att jobba idag! Puss på dej fina Iza

2010-02-20 @ 13:26:50
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0