Svävar på moln

Vad man kan bli glad av kärlek! Kärleken är underbar! Jag svävar på moln efter ett samtal men min älskade som jag saknar nåt otroligt!


Nu till nått helt annat.
Har sån lust att gå till frisören och få håret fixat. Det kommer inte hända på ett tag men förhoppningsvis in på det nya året kanske:)

Men jag kan inte bestämma mig om jag ska vara ljus eller mörk. Man har ju haft en del olika färger genom de senaste åren:)



Hihi roligt att kolla på:)
Färgerna har ändrats men längden har jag behållit. Gillar långt hårsvall:)


Nu: Film och godis:)


Kommentarer
Postat av: Anna*

Hmm..Svårt det där du är lika fin i både tycker jag.

Men kanske lite slingor på det mörka..?Det kan nog vara jättefint på dej!

Hoppas du har en underbar dag! Håller mina tummar* Puss

2010-12-21 @ 03:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0