I just called to say.....

Tänkte ringa och prata med bästis festis och anna panna . Men det är upptaget hos båda. Pratar dom med varandra tro...hehe:)

Ute regnar det förfullt. Riktigt höstväder. Mörkt, lite lagom kyligt och regn. Det är så mysigt.
Det vill säga om man sitter inne.

Men jag kan säga att jag längtar inte till hösten och vintern. Jag älskar sommaren och kommer alltid göra.
Solen som bränner ooo va jag vill utomlands!

Sitter här hemma med lite tandvärk. Borde kanske kolla upp min tand men vem har råd att gå till tandläkaren nu för tiden...inte jag iallafall. Jaja får se om det blir bättre.

Just nu sitter min underbara lilla goja och pratar med mig. Han är lite pratsjuk nu tror jag. Både jag och Älsklingen har ju varit på jobbet hela dagen.


Nu ska jag nog lägga mig och snoosa på älsklingen som ligger i sängen och har ont i huvudet. Stackarn:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0