Den härliga söndagen fortsätter

Nu ska det bli en lugn och skön kväll i soffan.
Imorgon jobbar jag 10-20 men sedan är jag ledig igen två dagar...ooo va härligt!
Jag hoppas på att få träffa Anna då. Hon har varit borta i VHD över jul och nyår. Saknat dig vännen!

Snart ska jag o Äsklingen ta fram lite te och macka och mysa framför tv:n. Ska nog se "Du, jag och Dupree" med vackra Kate Hudson.


Kate Hudson kommer ut med en ny film nu i Januari som jag helt klart vill se. "Bride Wars" heter den.


Ha en skön söndagskväll!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas det går bra att jobba idag vännen! Och att du verkligen njuter av dina lediga dagar sen! Saknar dej gumman! Men i slutet av januari tycker jag det är dags att jag kommer upp =) Kraaaam

2009-01-05 @ 11:41:43
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0