Baby goodbye (goodnight)

Nu har jag krypit ner i sängen. Ska lägga mig för imorn blir det upp och jobba. Melodifestivalen var ju ikväll men jag hade det bara i bakgrunden. Tycker inte det är så bra i år. Petra Mede är bra men inte i detta sammanhang. Hon blir lite för sarkastisk ibland. Höjdpunkten ikväll var nog EMD med "Baby goodbye". Såg i och för sig nästan bara deras framträdande men dom hade en härligt svängig låt och är söta som få.

Till något helt annat.
Igår var faktiskt jag hos frisören....senast var nog ett år sedan.....Jag har haft en frisör som jag gillat och känner mig trygg med, men hon bor på andra sidan sveige. Så jag blev bara tvungen att söka upp en duktig frisör här. Jag har hittat henne. Jätteduktig tjej! Så nu har jag klippt av mer än en decimeter på längden och klippt upp det lite. Känns inte som mitt eget hår...mitt hår var så långt och slitet.  Nu är det fräscht och fint:)

Nu ska jag lägga mig och mysa.


Kommentarer
Postat av: Stigan

Melodifestivalen är inte vad den har varit. Jag drömmer om en tid då programledarna är seriösa och inte försöker vara roliga för det blir bara patetiskt. En sån som Arne Weise skulle passa bra. Kanske något yngre förståss. Detta var ett inlägg från han (oss) här uppe. Morsning o goodbye. Vi ses.

2009-02-22 @ 00:57:50
Postat av: Ida

Åh vad skönt för dig att gå till frissan! Tänk att du klarat dig ett år utan att klippa. Hoppas det går bra att jobba idag!

2009-02-22 @ 12:54:49
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0