Tårar tårar tårar

Jag har nu läst ut "En sorts kärlek" av Ray Kluun.
Läste den på 1 dag. Jag fastnade för den och kunde inte sluta läsa. Mycket tankar fick man under bokens gång.
 Förakt, förståelse, förundran.
Ögonen vattnades gång på gång men jag har suttit på jobbet och läst så jag kunde inte direkt böla. Fick gå in på toaletten och brista ut i gråt.

Ett boktips till er som vill läsa en bok som tar tag i ens själ och som är rå men kärleksfull på samma gång.

Nästa bok jag ska läsa är  Bok 2  "Änklingen" av Ray Kluun

Nu ska jag snart ta en promenad hem från jobbet. Imorn börjar en ny vecka.
Jag börjar veckan med att vara ledig imorgon...Härligt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, visst va den superbra. Men att du läste den på 1 dag! haha. Rekord ju! 2:an är oxå bra, men inte lika gripande. Men man vill ändå vet ahur det går för dem. Ha en kanon måndag vännen min!

2009-04-20 @ 08:24:02
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0