Lista

Hur mår du?
Jag mår bra. Just nu är jag på topp:)
Gör du saker som får dig att må bra?
Ja det är lite av mitt motto nu.
Träffar du människor som får din mage att pirra?
Den personen som får min mage att pirra har jag nu varit utan ett bra tag;(
Känner du dig starkare eller svagare än förut?
Starkare!
Tar du hand om dina vänner?
Jag känner att jag gör det ...men jag kan nog bli lite bättre på det.
Älskar du?
Många och med hela hjärtat.
Håller du dina löften?
Ja.......så gott jag kan
Längtar du? 
Såå otroligt mycket! Längtar till att få träffa min kära, längtar till sommar och värmen, längtar tills jag kan träffa bror med fru, längtar till att åka upp till mamma och pappa.
Tänker du?
Mycket och mest hela tiden. Det finns mycket i mina tankar just nu.Jag tänker, funderar och plannera.
Brister du ut i öppna ärliga skratt som kommer ända från magen?
Så ofta jag kan.
Önskar du att det var som förut?
Nej det gör jag inte. Jag är glad över vart jag befinner mig nu och hur livet ser ut och hur det kommer att bli:)
Går du vidare?
Jag är inte den som grubblar. Jag bearbetar på bästa sätt och sedan går jag vidare.
Gråter du när ingen ser?
Ja ibland, sist var till ett Grey´s Anatomi avsnitt, där Izzie vädjar till sin dödssjuke kärlek.

 
Denny Duquette: Izzie... I'm gonna be alright. Alright? You don't have to worry.
Dr. Isobel 'Izzie' Stevens: What about me? What about me when you go to the light?
Denny Duquette: Izzie...
Dr. Isobel 'Izzie' Stevens: [She's beginning to cry] No, I get it! Ok? I get it! You'll be ok, you'll be fine, but what about me? So don't do it for yourself, do it for me! Please! Please Denny! Please do this for me! Because if you die, oh God, you have to do this! You have to do this for me or I'll never be able to forgive you!
Denny Duquette: For dying?
Dr. Isobel 'Izzie' Stevens: No! For making me love you! Please! Please do this for me, ok? Please? Ok, I can't do this if you don't! Please do this for me, cause if you don't, please?
Denny Duquette: Ok. Ok, I'll do it.

Då kan jag säga att jag storgrät.
Skrattar du?
Ja, så ofta och så mycket jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0