Vilken soppa

Klockan är halv ett på natta och för en timme sen fick jag och Älskling ett ryck och började lagade Linssoppa. Har massor med linser och bönor och sådant men har inte tagit oss i kragen och tillaga detta. Linssoppan var underbart god:)
Använde oss utav röda linser och det var riktigt lätt att tillaga.


Nu såhär innan läggdags sitter jag i sängen och kikar lite på datorn. En serie som jag följer är ju "The Hills" och denna personen är inte en favorit men hon är nu skälet till att jag inte vill klippa av mitt långa hår.
Heidi Montag

         
Vilket underbart hårsvall, nästan så att jag vill bli riktigt blond igen.


Imorgon är jag ledig, ska ta det lungt största delen av dagen. Ska testa vibrationsplattan som finns på mitt träningsställe, väldigt fiffigt att man nu kan skaka bort allt överflödigt fett..hehe:)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0