You make my life complete

All längtan och saknad är äntligen över. Nu är min Älskling hemma igen:)

Idag har det varit en riktig höstdag. Det har regnat  och varit lite mulet, mysigt faktiskt.......om man är inomhus vill säga.
 I förmiddags fick vi besök av våra vänner och deras söta lilla Lea.
Sedan var det iväg till en annan liten plutt som dock inte är så jätteliten längre, passade min systerson.
 
Dagen har varit härlig.
I veckan blir det jobba och träna som gäller. Sen är jag ledig i helgen!

Här är en present jag fick från Ida när hon var här. Hon vet vad jag gillar:)


Nu ska jag sussa, ligger och lyssnar till Älsklingen som sitter och spelar på datorn. Det är så skönt att ha honom hemma igen.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0