Skräck...Nej tack

Jag klarar verligen inte av skräckfilmer...sitter här just nu i soffan och kollar lite på datorn men har Tv:n på i bakgrunden. En skräckis rullar som verkar spännande men jag får nog sluta kolla.

Jag slutade kolla på skräckfilmer efter det att jag hade sett "The Ring" och "Motorsågs massakern" och det var ett antal år sedan. Sådana filmer förstör mig...jag kan inte vistas i mörker eller vara hemma själv. Nä nu stänger jag av  Tv:n.
Så att det är "Halloween" denna helg struntar jag blankt i. Jag sänder istället tankar till de bortgångna.

Ikväll har jag och Älskling bara varit hemma o chillat. Imorn blir det förhoppningsvis en sväng till IKEA med Anna och Anna. Kul att gå runt och kolla ...nu när vi ska flytta till ny lägenhet och allt.

Till något annat
Jag är besatt av "The Hills"......japp och nu blir det inte lättare för mig. Whitney Port har nu fått en Spin offf serie. "The City"  så nu kommer jag även sitta bänkad framför den serien.


Whitney Port

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0