Vackert

Jag älskar dessa träd. Vi har massor av dom längst med vägen utanför våran port.

image165

Vackra blommor




Nu sitter jag här och läser Sofies mode och dricker kaffe, mums. Jag ska egentligen inte dricka kaffe under tiden jag kör Detox men kaffe på förmiddagen är ett måste, men ska försöka låta bli. Imorse gick jag upp kl.7, på min lediga dag. Passade Charlie i morse , så det var värt att gå upp så tidigt:)
Imorse började jag dagen med min morgondrink som ska rena levern....åhhhh va den var äcklig, jag känner igen mig i de som är med i Du är vad du äter, man tror att dom överdriver, men icke. Drinken består av Vatten, linfröolja, citron och ingefära. Man kanske vänjer sig efter ett tag.

Tycker om att läsa sofis Mode, får lite inspiration och Sofi klär ju sig så nice.
image168
Ledigt och sommarfräscht.




Bild: Aftonbladet, Sofis Mode.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken vacker bild med det fina trädet!
Kram

2008-05-14 @ 11:00:54
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0