Tripp till Skåne

Helgen var helt underbar. Anna och jag var i skåne och hälsade på Ida. Martin och Idas lägenhet var jättefin, så fint inrett och bra planering. Deras lilla kisse Cloetta blev jag lite kär i, mysigt att ha katt.

Anna och jag åkte tåg och vi kände att det gick ju riktigt snabbt att ta sig med tåg från Göteborg till Helsingborg. En kvart innan vi skulle vara framme ropade tågpersonalen ut: Det är problem på Helsingborg station, vi kommer bli stående här i 45 minuter. Åhhhhhh.......Men vi kom fram tillslut.

På lördagen var vi tjejer på loppis. Hittade några fynd. Två stycken sjalar och en hjärtformad ask.

Framåt kvällen åt vi tacos mmmums, kollade på Melodifestivalen och partade lite under tiden. Var tänk att vi skulle ut och dansa loss på dansgolvet, men så blev det tyvärr inte. Men vi hade det toppen iallafall!

Just nu sitter jag o kikar på Gossip girl och älskling är och styrketränar. Imorn blir det träning för min del. Nä, nu ska jag kolla klart på Gossip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0