God Jul och Gott nytt år!

Åh vad jag är trött. Klockan är bara 21.45 och det är lördag....Här sitter jag i soffan och håller nästan på att somna.
Nu är det bara två dagar kvar tills jag är ledig!

Imorgon kommer mammi och pappi och då ska vi träffas hemma hos min syster för att rulla köttbullar. Hemlagat ska det va på julafton! Det kommer bli så mysigt dessa dagar kring Jul. Hela familjen samlas och lagar mat, bakar, spelar spel, myser och umgås en massa:)

Sedan kommer det nya året 2009! Har en känsla att detta kommer bli ett bra år:)

Önskar er alla en God Jul!
Hoppas ni får mysiga juldagar.


 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh va mysigt det låter!! Hoppas ni får en kanon jul tillsammans!

God jul

Kram kram

2008-12-22 @ 16:16:19
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/
Postat av: Stigan

Hoppas det blev som du hoppades. Det är ju inte alltid som allt blir som man hoppas. Men med familjen ska det väl ändå bli någorlunda bra. En grön jul börjar vi bli vana vid men snö piggar upp i juletid. Ha det så bra.

2008-12-25 @ 11:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0