Pick och Pack

Vistelsen i Nypan blev längre än tänkt efter lite problem på vägen.
Vinkade av min kära för fyra dagar sedan och nu är det även jag som beger mig. 
Strax blir det Sthlm för en massa ärenden och sedan på kvällen landar jag i Tälje igen.
 
Men vistelsen här har gett mig något.
 Jag har under två veckors tid inspirerats väldigt mycket av böcker jag lånat och personer jag träffat. Det är så intressant med mat och träning och att verkligen gå in på djupet är ännu mer intressant.
 
Det är som att en helt ny värld öppnar sig.
 
 
 
Jag har varit krasslig i en vecka tid nu. Förskyld och hostig så jag har hållt uppe med mina springturer och jag känner att det är väldigt jobbigt att vara utan träning. Att träna ger mig så mycket energi och glädje.
Skulle även vilja börja träna på gym men i och med att jag inte vet vart i världen jag är framöver så fungerar det inte så bra. Ska leta efter ett ställe som inte har bindningstid. Det vore toppen!
 
I denna stund packar jag väskan och ser fram emot en dag i huvudstaden.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0