Underliga och Underbara kallat livet

Väl hemma i sverige igen blev det full rulle. Iväg på torsdagen för att träffa Ida, Martin och Ludvig.
Hade det underbart sittandes i hennes mammas grönskande trädgård. 
 
 
Mysa med Ludvig blev det i massor <3
 
 
Idag lördag åkte jag dit igen och födelsdagsbarnen firades. Vädret var otroligt fint såsom sällskapet.
 
 
Min älskade vän hade kameran i högsta hugg som vanligt och fotade en söt Amalia :-)  Vi var ju i en helt underbar idyll med kvällsol och grönska runt omkring oss. Så föreviga det med ett foto är ett måste.
 
 
Fick kramas med min rara Anna oxå <3
 
 
Kubbspelet drogs fram och det kördes en match.
Ljuvliga sensommar!
 
 
Imorn blir det att bära kartonger. Ska hjälpa min mamma och pappa att flytta.
Våra böner är hörda av en där uppe och det är bara för underbart att dem äntligen ska flytta.
 
Livet är bra underligt och underbart ibland. Vilka vändningar livet tar både till det bättre och till det sämre. Jag tror på guden där uppe och det ger mig hopp, hopp om livet. Jag vet inte vad jag skulle gjort annars. Hur skulle jag ta mig ur min djupaste mörkaste dal, hur skulle jag kunna se frammåt, hur skulle jag kunna fokusera på annat då jag enbart har en sak som maler i min hjärna.
 
Imorgon är en ny dag och den tar jag glädjeligen emot efter att ha haft en sån fin dag som denna idag och för att inte tala om den underbaraste veckan och den mest underbara sommaren.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0