Minnesfull helg

Full rulle hela helgen.
På fredagen fixade jag och mamma deras hem så att det skulle vara beboligt till helgen. Blev riktigt bra.
Frammåt kvällen knackade det på dörren och det var systeryster och systerssonen som kom <3
Upp tidigt på lördagen för att fixa inför kalas för min sina systersson som hade fyllt 7 år!
Samlades nästan hela familjen förutom min käresta och min systers käresta.
Tänk att det har gått 7 år sedan lilla killen kom till världen, jag minns det som om det vore igår jag kom till BB och tittade på den lille plutten <3
 
 
 
Vi hade det så trevligt i några timmar innan det var dags för allihopa att bege sig till Sommarstugan för att rensa bland gamla saker. Vad mycket saker man hittade, vi skrattade och mindes tillbaka till barndomen.
Det blev en hel del kastat men det fanns en hel del användbara saker som jag förhoppningsvis kan föra vidare till mina barn om jag får den glädjen.
 
 
 
Det flödades av minnen och vi höll på till kvällen och rensade.
 
Väl hemma igen blev det Tacos som väldigt sen middag :-)
..........................................
 
På söndagen var det barnvälsignelse för minstingen i vår familj.
Han är nog den sötaste lilla bebisen! Så nöjd och glad <3
 
Senare på dagen fikade vi med syster och systerssonen, försökte dra ut på deras hemgång. Ingen ville såklart att dom skulle åka hem. Men den här helgen bär vi med oss länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0