Lugnet före stormen

Dagarna med min kära har varit lugna. Vi har bara varit i varandras sällskap och tagit dagen som den kommer.
Vi får nu för tiden ingen vardag tillsammans så det betyder så mycket att bara få vara när vi väl ses.
 
 
I bilen i väntan på grekisk mat. Jag har verkligen försökt att hålla i mina matvanor och det går bra men åhhh va gott det var med Grekiskt! Lamm, vitlökssås och klyftpotatis...mums!
 
Igår var vi hos våra vänner, det var ett tag sen sist och det är alltid så trevligt att få träffa dom. Vi bara sitter och pratar och pratar och pratar när vi ses. Klockan slog 1.00,  vi är alltid till sena natten hos dom men det var ju dags att vrida tillbaka klockan så det var ganska skönt att klockan bara var 12.
 
I helgen var vi hundvakt till den sötaste lilla chihuahuan.
 
 
Otroligt mysigt med hund. Sällskapet man får av dom här söta varelserna är underbart!
 
Nu är det 4 dagar kvar till stormen bryter in. Dessa dagar är verkligen lugnet före stormen. Men det ska bli skönt att stormen bryter in. Dagarna kommer att flyta på och det kommer inte finnas mycket lugn i dagarna som kommer men jag ser fram emot det. Jag har haft otroligt härliga men även tuffa månader fram tills nu och jag känner att det som väntar mig kommer vara givande.
 
 
Under en springtur i solnedgången här i nypan. Nu när min vardag kommer att se annorlunda ut så känner jag att det är väldigt viktigt för mig att hålla fast i min träning. 
 
Nu är det en slapp måndag som väntar.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0