Försöka få allt att klaffa

Försöker att få ihop allt, försöker plannera men det går sådär. Har lite händelser denna vecka som kan förändra mycket och det sätter käppar i hjulet för mig just nu men ändå är det positivt, ja det låter som en enda röra.
 
Just nu längar jag efter min man något otroligt. Förhoppningsvis så ses vi inom en vecka om mina planer går som jag vill.
 
 
Bilden nedan är tagen under en av många vändor till huvudstaden och på mig bär jag en ny jacka.
Äntligen efter några år.
Är så trött på svart jacka. Svart som annars är en favorit färg får matchas till min nya ljusa jacka nu.
 
 
En vacker flod i Polen.
 
 
Det är en otrolig känsla när man vet att man har hittat den rätta. Nu har vi haft 11 år tillsammans och att man fortfarande faller pladask varje gång man ses är underbart. Vi är varandras stöttepelare i livet.
 
 
Nu ska jag göra grönkålschips, Tack till Alexandra för tipset :-) 
Återkommer med resultat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0