När allt vänds upp och ner

Efter att ha haft livet på paus i över en vecka så känns det så skönt att smått ha börjat leva igen. Så känns det verkligen. Jag blev riktigt dålig och vill aldrig mer känna så. Influensa och migrän är ingen bra kombination. Under dem dagarna som jag låg i sängen med stänga gardiner hade det blivit vår ja till och med sommar. Konstig känsla...gick och la mig en kväll och kom inte ur sängen förrens flera dagar efter förutom att bege mig till sjukhuset. När jag väl öppnade garninerna och öppnade balkongen så var det sån underbar värme utanför, kändes som att jag hade legat i sängen i ett halvår. 
Livet har nu vänts upp och ner och det är dags att fortsätta kämpa. Oavsett hur svårt det blir och hur mycket man bara vill ge upp så tänker jag ändå positivt i slutändan. Sen att jag har min kära genom allt som händer ger en oerhörd styrka. Det kan bara bli bättre.
 
.....................
 
Jag tog igår cykeln till min svägerska. Sån härlig känsla att svischa med cykeln och varma vindar drar förbi.
 
 
Vi var ute hela dagen. Våra män kom senare och vi satte igång att grilla.
 
Grillpremiär och å så gott!
 
 
Brände mig till och med. Då kan man säga att sommaren är här. 
 
 
Nu är det mycket att se fram emot och det känns skönt. Jag kan lägga fokus på annat än det som maler i mitt huvud. Om en månad fyller jag år och det är det stora 30 som sker. Ser faktiskt fram emot den dagen och inga åldersnojor här inte, härligt :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0