Finns inget härligare..

 ...än våren och sommaren. Jag vill bara vara ute hela tiden. Inte bara njuta av sol och värme utan även när det är sådär härligt friskt när det till exempel har regnat. Idag har det regnat för fullt hela dagen och direkt när det slutat   så var det som att jag sprang ut för att njuta. Det blev en skön långpromenad.
 
Denna helg har varit helt underbar. På fredagen kom min syster med familj och på lördagen väntade en dag med överraskningar för min syster och svåger som hade fyllt år.
 
Dagen började med en färd upp på Globen.
 
 
Strålande sol och vi begav oss vidare till Rosendals Trädgård.
 
 
Så otroligt vackert var det där så det blir att besöka Rosendal flera gånger. Vi åt, spelade krocket, pratade och njöt. Senare blev det ett besök på Tekniska Museét och där fick inte bara barnen leka och vara som barn utan även vi vuxna, tänk så kul man kan ha det. Sedan var det bara att ta sig ut i det härliga vädret igen och vi avslutade dagen i Humlegården. Tack min finaste familj för en helt underbar dag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0