Skuldkänslor

Jag har haft såna skuldkänslor för att jag inte kunnat vara hos min älskling på sjukhuset men han förstår och jag kommer att ta hand om honom när han väl är hemma. Jag ska passa upp på honom mer än vanligt <3
.........................
 
Här ute på landet har vi haft en gäst, min kusin hade vägarna förbi och tittade in på en kopp kaffe och semla. Gott att få tillfälle att fika lite och att få lite annat att tänka på. Trevligt, önskar att man kunnat träffa sina kusiner mer. Jag har såå många så det är svårt att hitta tiden till alla. Strax blir det en sen middag och efter semlan så blir det supernyttig middag för mig. Lax och broccoli, mums.
 
Till mellanmål idag blev det en härlig drink gjord på Apelsin, blodapelsin, äpple, morot och kiwi. Fräscht och gott!
 
Råsaftcentrifug är ett måste till hemmet...sen nån gång :-)
......................................
 
Nu är kvällen här och jag bara längtar till jag vaknar imorn och sätter mig i bilen. Det känns lite overkligt att jag och min kära ska bo ihop. Äntligen efter ett år på vift. Man blir så van att ha varandra. Vi har ju bott ihop i typ 8 år så det är en stor saknad jag haft under detta året.
...............
 
Nu ska jag ge mig in i drama drama drama världen ett tag, jag ska kika på en serie som jag fastnat för. Jag älskar sådana serier. Jag har kanske för lite drama i mitt liv, kanske är därför. Så nu blir det att kika in i "Vanderpump Rules" liv.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul med många kusiner! Skönt ändå med lite drama i livet och att du kan välja när du vill ha in det i livet i form av tv! Lycka till i helgen och hälsa Saif från oss❤

2013-03-09 @ 09:21:39
Postat av: Fliizan

Ida: Ja, hellre drama på tv än i verkligeheten :-)Tack <3

2013-03-09 @ 12:07:47
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0