Rastlöshet

Det kryper sådär rastlöst i min kropp igen.
Det är väl förståligt, är ju på landet hos föräldrarna och här finns inte mycket att sysselsätta sig med. Försöker sysselsätta mig så gott jag kan iallafall. Jag tvättar och jag packar. Kom hit igår förmiddags och började direkt att leta fram mina skor för att packa ner dem. Man kan inte ha för många skor.
 
 
Jag har nog dubbelt så många att hämta från källaren i vårt förråd. Får ta mig dit när jag har möjligheten, måste städa upp och rensa. Vi har fått inbrott i vårt förråd, är såå arg! Att se sina privata saker ligga utspritt gjorde mig arg. Dem har gått igenom minsta lilla och rivit upp alla kartonger och slängt ut det på marken. Fruktansvärt irriterande! Så det blir att åka dit och ta en hel dag till att gå igenom allt. 
............
Räknar ner dagarna nu till flytten. Det ska bli skönt att vara på ett och samma ställe över en tid nu. Få landa lite och få en vardag igen. Staden vi kommer bo i nu för ett tag är en stad som ligger mig varmt om hjärtat och en stad som jag trivs i sedan får vi se om det blir långvarigt.
Man vet ju aldrig med oss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0