Early Bird

Sitter på Centralstationen i storstaden och dricker en kopp kaffe. Klockan ringde ovanligt tidigt imorse. Kl 6 var det dags att stiga upp och knalla till tåget. Nu har jag en lång dag framför mig med spännande och nervösa möten. Eller det ska ju vara nervöst iallafall men jag känner inte nervositeten. Det är rätt skönt. Det får gå som det går och bli som det blir. Med det menas inte att jag tar detta med en klackspark utan bara att jag ska göra mitt allra bästa och vara mig själv. För att vara sig själv är ju inget att bli nervös för. Efter mina möten blir det troligtvis ett kärt möte och det ser jag fram emot. Just nu sitter jag av lite tid, så skönt att ha gott om tid på sig. Dricka kaffet i lugn och ro och sedan bege mig...mot det ökända.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande!!! Jobb?
Om du är dig själv kommer de se en fantastisk tjej som tror på sig själv o andra. En pålitlig person med mycket glädje! Önskar dig lycka till! Eller, hur gick det? Dagen är ju snart överblick dina möten avklarade, eller?
Kram

2013-03-21 @ 15:54:41
Postat av: Anonym

Systeryster var det som skrev 😉

2013-03-21 @ 15:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0