Toppen väder

Riktigt varmt och härligt Jag begav mig ut på en långpromenad vid 4 tiden, börjar få in mina promenader och det känns så skönt att röra på sig dagligen. Behöver nu bara en sport-bh. Det är inge vidare att ha vanlig bh när man powerwalkar och springer.
Såg två fina från H&M men frågan är bara om dem är bra.
 
Fina är dem iallafall.
 
På tal om fina saker.
Min underbara svärmor kom med gåvor till mig. Det gör hon alltid när hon har varit utomlands, hon är så omtänksam.
 
 
Ett vackert armband, hon väljer alltid smycken som passar mig perfekt, älskar guld.
En väska, som jag först tänkte lite tantvarning om men sen föll jag för den, älskar mönstret och denna väska blir perfekt till stranden i sommar. Sen fick jag ett par slip-in tofflor. Inte direkt min stil men faktiskt supersköna och med bling bling på så gillar jag dem.
Tack fina svärmor!
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sportbh:arna från HM är supersköna! Och håller när man springer. Och lagom pris på dem! Har själv 2 st. Kram Caroline

2013-06-04 @ 09:22:51
URL: http://carolinekgmindre.blogg.se
Postat av: Isa

Caroline: Tack :-)Då blir det att slå till på nån av dem. Länge sen jag såg dig, hoppas allt är bra! Kram på dig!

2013-06-04 @ 09:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0