Heldag i Stockholm

Jag och Ida begav oss till storstaden i onsdags. Väl uppe mötte vi upp Malin och hennes lille plutt. Vi tog oss till en urmysig park och jag fick en längtan tillbaka till Sthlm för vi var bara några meter från min gamla bostad. 
Vi hade sån tur med vädret. Det var strålande solsken och vi bara satt och njöt på picknickfilten och snackade i flera timmar. Även fina Alex kom förbi och njöt med oss.
 
 
En sån underbart härlig dag fick vi tillsammans i solen. 
 
Framåt kvällen sa Ida och jag hejdå till tjejerna och tog oss hem till Anna för att säga hej.
Blev bjudna på smaskigaste kräftsoppan, ojooj så god!
Där hade vi en urmysig kväll innan vi begav oss hemåt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0