Eblouie Par La Nuit.....Dazzled by the night

Zaz
 
Klicka på länken och lyssna  <3
 
Somnade här om kvällen som vanligt när jag och älskling kollade på film. Men vaknade när denna vackra låt spelades när eftertexten rullade. Både jag och min kära rös av hur fin den var och franska språket har vi en förkärlek till vi båda. Det är snart 9 år sen vi var i Paris tillsammans. Vi har så många minnen därifrån och sen dess har vi alltid haft Paris i våra hjärtan. 
 
..............
 
Dagarna har gått så fort nu sen midsommarhelgen. I söndags var jag och umgicks med mamma och pappa hos min bror och senare på kvällen åkte jag hem till mina svärföräldrar, där älsklingen, hans bror och tjej var.
Jag hade med mig efterätt i form av Panacotta och jordgubbar.
 
Min söndagsoutfit
 
 
Nu i veckan har jag och älsklingen bara umgåtts och gjort massa ärenden.
Nu har jag precis vinkat hejdå för ett tag, saknar dig redan Hayati!
 
Kartongerna står på rad här hemma och snart är det dags att bege mig vidare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0