30

..........år!
 
Idag var första dagen i mitt 30-åriga liv.
Min finaste Ida kom och förgyllde min dag och såklart hennes två kärlekar.
 
 
Igår var det fest för käraste Jennie. Som även hon blir 30 år. Jag och älsklingen kom på förmiddagen för att hjälpa till inför festen. Det hängdes ballonger, grillen förbereddes och festkläderna drogs på.
 
 
Vi satt ute hela dagen och åt, tjattrade och hade det härligt.
 
 
Det bjöds på supergod mat och Jennie hade gjort så fina tårtor som bara slank ner bit efter bit.
Framåt sena kvällen började det bli lite kyligt så vi fortsatte inomhus istället. 
Tittade på klockan när den slog midnatt och då slog det mig att jag hade blivit ett år äldre. Först kom lite smått panik...30 år...sen kom glädjen och lugnet. Tänk så mycket underbart jag har fått uppleva under dessa 30 åren och det kommer bara byggas på med flera upplevelser.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0