Sommar!!!

 
Det finns inget bättre än sommaren. En härlig årstid då man bara vill vistas utomhus mest hela tiden.
Doften av nyklippt gräs och känslan av solen strålar på ens hud för att bara näma några av sommarens härligheter.
 
Igår morse åt jag och Jennie frukost på innegården och solen brände så vi packade ihop oss och åkte till stranden.
 
 
 
Badade två gånger. Den här sommaren är jag ingen badkruka.
 
 
Att bara få ligga på en filt i solen, med massor med människor runt omkring, musik från grannfilten och en fin vän liggandes bredvid, det är livet det!
 
 
 
Till middag blev det grillad lax med couscous.
 
Livet är bra underligt ibland. Det var inte meningen att jag skulle hamna här på samma utgångspunkt igen ett år efter. Eller så var det det som var meningen? Nu känns det som jag har frid i min själ efter ett upp och ner vänt år och många motgångar. Jag är här och min älskade är mil mil bort men han gör något han fullkomligen älskar och jag är så glad för det. Många undrar säkert hur man klarar det men jag ska säga det...man klarar det.
"What doesn´t kill you make you stronger"
 
Vi gör varandra starkare, både på egen hand och tillsammans <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0