Movin on

Det har varit så varmt och soligt i helgen. Jag har solat mestadels av den.
Igår var en fläng dag. Cyklade till lägenheten för att lämna nycklarna så nu startar ett nytt kapitel.
Cyklade sen till badstranden.
 
 
Badade och det var så varmt i vattnet. Efteråt blev det en glass, sandwich såklart.
 
 
Sen cyklade jag hem. Bytte om och cyklade sen till mina svärföräldrar.
Fick supergod mat som vanligt och jag och min svärmor med vännina tog en härlig promenad.
Klockan var 9 på kvällen och det var hela 26 grader! Sommar som den ska vara :-)
 
 
Nu har jag packat mina sista saker och mina snälla svärföräldrar kommer strax för att hämta mig och skjutsa mig till mitt nya boende.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åhh berätta vart bär det av nu?? :)

2013-07-08 @ 20:42:40
Postat av: Isa

Alexandra: Nästa hållplats blir Tälje för ett tag...mer spännande än så blir det inte hihi :-) Men skönt att komma närmare Sthlm.

2013-07-09 @ 09:18:00
URL: http://fliizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0