Lugna lördag

I torsdag var jag och mamma över hos Farmor och hälsade på. 
 
 
Det var så trevligt att sitta och prata gamla minnen och nya minnen.
Farmor är så rar och så har hon humor :-)
 
 
Mamma och jag gick sen hem till mig för att flyttstäda lägenheten.
 
Så nu är det nya tider.
Sista helgen som boende i fina Nypan.
Kommer sakna stan men här kommer alltid att vara hemma på ett sett.
Förväntansfull över hur framtiden nu blir.
 
 
Efter städningen tog jag och mamma en kvällspromenad. 
Det var varmt och kvavt, så underbart! Solen lyste orange och strålade.
 
Nu är det helg och denna helg blir ovanligt lugn.
Solen verkar värma så det blir nog att lägga sig ute ett tag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0