Tre dagar

Resdag i söndags och ner packade jag mina nödvändigheter i min fina necessär som jag fick av min syster i julklapp, ger lite guldkant på mitt liv i resväska.
 
 
Om jag blivit van med håret, mmja det tar tid att vänja mig men det är skönt och lätt skött. Sen kan jag sitta och titta på bilder på mitt långa hår och andra som har vackert långt hår och ångra mig men nej förändring behöver man. Håret växer ut så är det ju.
 
En kopp kaffe om dagen,håller doktorn borta eller hör det till ett annat talesätt kanske.... Iallafall mitt motto :-)
 
 
Spenderar veckan hos min brors familj. Kvalitetstid med svägerskan och brorsdotter....och katt.
 
 
Fikatajm 
 
 
Igår kväll skulle jag och älsklingen ha filmmys, men såklart efter sådär en kvart in i filmen så slocknade ju jag, men det är ju inte svårt att förstå, för ligger man i sin käras armar så slumrar man så gott så. Filmen var bra fick jag höra från honom iallafall :-) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0