Resultatet

Jag blev nöjd med min klippning. Det är härligt med kortare hår och har fått så fina komplimanger för min nya frisyr, så jag är nöjd och glad och kan tacka min snälla mamma som klippte mig!
 
 
Vi tjejer hade det så kul tillsammans i lördags. God mat och trevligt sällskap.
Vi var på ett Tapas ställe med gudomlig mat! Jag valde lammnacke som var helt otrolig god. Jag bara satt och njöt. Vi satt länge och åt och tjattrade tills vi gick vidare till Berns.
En superhärlig kväll!
 
 
Söndagen spenderade jag kvar hos Anna sedan åkte jag hem till Jennie för att spendera några dagar tillsammans.
Nu ska vi en sväng till affären och sen hem och chilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0