Farväl mackan

Ikväll var det dags för sista kvällssmörgåsen. Jag och mackor fungerar inte ihop.
Ska jag äta en macka blir det flera. Om jag ska ha en ostskiva på mackan blir det flera.
Det bästa är att sluta.
Så nu ska jag med allt jag har stå emot. Jag ska ju komma iform detta år och då går det inte att äta mackor. Jag och älsklingen slutade äta macka och ost för kanske tre år sen. Gick ner i vikt och kände oss så duktiga. Innan kunde vi äta macka varje kväll och det var ju inte en eller två utan fler än så. Men sen smög mackan med ost sig på och vips kan jag inte sluta. 
Nu blir det att ta farväl till mackan igen och hej till ett hälsosammare liv.
 
Godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0